BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 25 iunie 2010

Cum sa ai parte de un somn linistit


Somnul este foarte important pentru oameni, si mai ales pentru fete, deoarece ajuta pielea sa se regenereze si sa ne recuperam energia pierduta peste zi. Nu degeaba spunem ca ne facem "somnul de frumusete" ! Dar, nu mereu avem parte de un somn linistit. Spre exemplu, eu nu pot sa dorm, uneori, deoarece a doua zi are loc un eveniment important sau am de dat un test. Mai ales spre sfarsitul anului, somnul meu nu a fost tocmai linistit. Poti sa nu dormi si din cauza unui vis urat. Iata cateva sfaturi simple pentru a avea parte un somn linistit:
- Relaxeaza-te! Nu prelungi efectuarea temelor pana la ora culcarii, deoarece mintea ta va ramane treaza si nu vei reusi sa adormi. Poti citi o carte care iti place sau sa asculti niste piese muzicale linistite ( eu am incercat cu "Billie Jean", piesa lui Michael Jackson, R.I.P. ) . De asemenea, nu te stresa certandu-te cu cei din jur. Nici consumarea de hrana nu este recomandata! Dar, daca iti este intr-adevar foame, poti manca o felie de paine prajita sau o banana ( care creste nivelul de potasiu ) , sau poti bea o cana de lapte cald sau de ceai.
- Pregateste-te! Fa o baie calda, si foloseste sapunul sau spumantul de baie preferat, apoi imbraca o pijama draguta. Aranjeaza-ti patul si pune la dispozitia ta un pahar cu apa, in cazul in care ti se face sete in timpul noptii. Dupa ce simti ca ti s-a facut somn ( iti dai seama de la primul cascat ), spune o rugaciune, si "Noapte buna!" familiei tale.
- Uita de visele urate! Desi ti-e greu sa te culci la loc ( stiu, si mie mi s-a intamplat ) , nu te gandi sa-ti intrerupi somnul. Doar uita visul si gandeste-te la ceva frumos sau funny. A doua zi, iti poti nota pe scurt visul intr-un caiet ( poti tine un jurnal de vise ) si cauta-i semnificatia in carti sau pe Internet. Chiar si cele mai urate vise pot da semne frumoase! Asa ca nu te speria!
Noapte buna!
Xo Xo, Amy.

0 comentarii: