BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 25 iunie 2010

Prietenia este cel mai bun inceput cand intri intr-o comunitate!


Pentru multe fete, Septembrie este primul an scolar, sau ziua in care se duc la un liceu, si intalnesc noi fete.


Inainte de toate, prietenia este cel mai bun inceput intr-o comunitate. Fie ca esti la scoala, la lucru, pe net...Etc.
Ce ar fii ca lumea sa nu fie intre ei prieteni? Stiti cum se spune, "Doua capete gandesc mai bine ca unul". Ei bine, cine a zis asta a fost un geniu. Fara un prieten(a) pe care sa te bazezi, nu ai putea sa realizezi ceva care vrei sa fie facut bine.
Uneori, cand cineva vrea sa-i fii prieten, nu trebuie sa refuzi! Daca iti amintesti ca te-a jignit intr-un fel, totusi trebuie sa-l ierti. Dumnezeu iarta mereu pana si cele mai rele fapte! Daca din suparare, vorbele stapanesc gura, si nu mintea, poti sa jignesti foarte tare un copil.
Eu, la ora de sport am jignit o fata, fiindca eram tare suparata si nu eram bine-dispusa. I-am zis ca nu pot sa ma schimb, de aceia am jignit-o. Ea a venit la mine si am inceput sa ne certam. Ma-m dus la doamna de sport si i-am spus ce am facut, si apoi mi-am cerut iertare de la aceea fata. Din aceea clipa, eram din nou prietene.
Vezi? Poti sa-ti ceri iertare in orice clipa, chiar si cand este prea tarziu pentru regrete si altele. Daca nu-ti accepta scuza si sa fiti prietene din nou, las-o pana a doua zi, cand este putin mai calma. Nu te da batuta! Oricui ii se mai intampla si asa ceva.


XoXo, AnyX

0 comentarii: