BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 20 ianuarie 2011

Welcome....back!


Hello!! Eu sunt RaLuCk (Raluca) si sunt acum singura pe acest blog, reinfiintat!! Istoria micului "nostru" acum al meu blog este urmatoarea: A fost odata ca niciodata... :)) nu, nu voi incepe asa, ci, va voi spune k eu si Amy (Tania) am infiintat acest blog acum.....nu stiu act timp :))!! Serios, chiar nu stiu...:-?? Apoi la redactie s'au alaturat si Lory, Any si Dark. Dupa ce incetul cu incetul totul s'a destramat....s'a ales pulberea de cel mai hot blog pe care il avusesem pana atunci (asata'i alta poveste). Dar dupa ce eu si Amy am facut un blog "Secretele unei dive" care s'a destramat o data cu plecarea ei, am hotarat sa reinfiintez acest blog!! Si uite'ma incercand sa'l duc pe culmea succesului, doar cu un coputer si o tastaura :)) ! Deki, cam asta e tot.....


A nu scz am uitat: Deci, blogul meu va va ajuta sa trecetei peste orce probleme intalnita in viata de zi cu zi, la scoala, cu prietenii s.a. Doar trimite'mi un e'mail sau un mesaj (pe mess) la id'ul : Help.Girls@yahoo.com sau daca nu la id'ul Raluca_Blogger27@yahoo.com . Sper sa va ajut cat mai mult cu putinta!! Deci nu ezita, trimite'mi un mesaj daca ai probleme!! :D

0 comentarii: